سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts


حماتي مستكتره عليا جوزي تكره نفسها لو حابلي حاجه او عملي حاجه بحبها بتوز عليه ابوه هي حاجات كتير ناحيتنا وبناتها عاملين ليه مشاكل وانا بضطر اني اقول لجوزي لانه مفكرهم ملايكه خايفه يكون حرام اني احكيله بس لازم يعرفهم علي حقيقتهم ولانه بيهديني بس مش بخليه يتخانق معاهم بسببي ارجوكم افيديوني ومش عايزه اطول عليكم بس في حاجات كتير مش قادره احكيها حاسه انا في كابوس بسببهم علي طول انا وجوزي بسببهم في مشاكل


اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

1 التعليقات:

غير معرف يقول...

و الله انتى مش لوحدك فى نفس العذاب انا كمان حماتى معايا بوش و قدام جوزى بوش تانى و بناتها دايما عامليلى مشاكل و هو عمره ما طلعهم غلطانين ع الاقل انتى جوزك بيخفف عليكى انا جوزى رغم انه بيحبنى و بحبه بس عمره ما ريحنى بالكلام فى موضوع يخص اهله انا كمان تعبانه جدا و نفسيتى وحشه جدا

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا