سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts


اتجوزت وانا عندى 20 سنه من قريب لنا زواج تقليدى جدا بدون اى مشاعر او عواطف بس كنت بحاول اظهر غير كده عشان الحياه تستمر وللاسف بعد الزواج اكتشفت انه مريض وعنده حاله من عدم الرغبه بسبب وجود ورم على الغده النخاميه مسبب اضطراب فى افراز الهرمونات .اكتشفنا ده بعد اجراء تحاليل وفحوصات ككتيره استمرت شهور وفى فتره صغيره كنت حامل رغم ظروف مرضه وبعد الولاده حسيت انه مش هايكون امين عليا ولا على بنتى لان مرضه مسببله حاله نفسيه وحشه جدا …طلبت الطلاق واهله رفضو فاضطريت ارفع قضيه خلع .وبعد الطلاق اتقدم واحد مطلق ومعاه ولد وبنت فوافقت علشان اساعد بنتى تعيش فى جو اسرى والاولاد يكونو اخواتها بعد الزواج طليقته رفعت قضيه لضم الولاد ولما اخذتهم رفض ان بنتى تعيش معانا ماقدرتش ابعد عن بنتى وفضلنا الانفصال مره تانيه وكنت وقتها خلفت منه ولد وعمره 3 شهور .دلوقتى انا معايا بنت عندها اربع سنين وولد سنتين ومطلقه من سنه تقريبا وعندى 26 سنه فى ناس بتتقدم للزواج بس انا مش عارفه اكمل حياتى بدون زواج واربى ولادى وبس ؟ولا اتجوز حد ويطلع بردو غير امين على اولادى وعليا ؟علما بانى اصبحت غير قادره على وجود مشاكل فى حياتى مره ثالثه حتى ولو بسيطه وخايفه ان زواجى يكون ليه تاثير سلبى على اولادى بعد كده…ارجو الرد


اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

1 التعليقات:

غير معرف يقول...

يا أختي الله يفرج عليك، وأنت أخطأت كثيرا في حياتك
أنا تزوجت مطلقة وأنا أعزب وما كان معها أبناء والله ما قصرت معها بشيء وأكرمتها حتى كل أهلي صاروا ينادونا بالعشاق - أنا سترت أمر طلاقها حتى على أمي وأبي .... - لكن كاننت زوجتي تشتمني دائما وتسبني وما تحترمني ومرات تحاول تتعدى عليا بالضرب وكأنها مجنونة وفي الحقيقة هي سيأت الأدب وأنجبت معي بنتين وفي يوم من الأيام جرحتلي كرامتي أكثر من اللازم... أنا طلقتها الأن طلقة رجعية بسبب لسانها وما أنوي أرجعها أبدا ةهي حتى ما اتصلت ولا اعتذرت وحتى أهلها ما اعترفوا بخطأ بنتهم...
المرأة المطلقة لا تستحق أن تكون زوجة مرة ثانية وكلما أكرمها رجل صادق كلما أهانته

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

ارشيف انا والحياة

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا