سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts



اولا السلام عليكم جميعا
ثانيا انا مش اعرف اتكلم في ايه بس المشكلة اني حاسس اني مش سليم من جوايا كل حاجة واقفة ادامي يعني واحد زيي شاف حاجات كتير في حياته بجد لازم يتعب اوي من جواه انا شاب في بداية العشرينات يتيم من وانا عندي 5 و9 سنين يعني والدي توفى وانا عندي5 ووالدتي 9 كان ليا 3 اخوات اولاد واحد كبير خالص والتاني اوست وفي واحد كان اكبر مني ب3 سنين وده توفي يعني تحسوا ان العيلة عمرها قصير شوية ههههههه طبعا الاعمار بيدي الله ونعمة بالله بعد ما والدتي ماتت عيشت فى حياة الترحال من خالة لعم لجد كده يعني …… وطبعا مستحيل حد يستحمل حد كنت بتعامل معاملة مش كويسة منهم مع اني كنت ذكي ومطيع بس كنت بتاخد بزنب غيري ديما المهم عمي اخو ابويا يعني المفروض اكتر واحد خايف عليا طردني من بيته الي هو اساسا بيت جدي وانا ليا حق فيه طردني وانا 14 سنة واخواتي اخدوا بيتنا وطردوني ومن وانا عندي 14 سنة انا عايس في سكن بره بدرس وبشتغل علشان اصرف علي نفس انا الحمد لله دلوقتي في اخر سنة فى الكلية او بمعنى اصح اخر ترم فى الكلية مع العلم اني كنت متفوق في دراستي لحد فى الثانوية العامة وسبب اني جبت مجموع قليل فى الثانوية اني كنت بمتحن وانا قاعد عند اصحابي عايش ترحال يعني مش كنت بنام وكده يعني طبعا انا طولت عليكم فى الحديثبس للاسف دي مجرد عناوين من الحاجات الي عشتها .
اكتر حاجة وجعاني دلوقتي اني حبيت واحدة من حوالي 6 سنين وبجد حبتها اوي لدرجة انها مش بتغيب عن عيني هي عارفة اني بحبها ومش عارف هي بتحبني ولا لا والدتها كانت تعرف اني بحبها والدتها كانت زي والدتي وبتعاملني زي ابنها واكتر وبسبب خلاف بسيط مش بكلمها دلوقتي وطبعا الي بحبها بردوا المشكلة اني مش قادر اجي على كرامتي واصلحهم ومش قادر استحمل البعد وطبعا زي ما حكيت فى البداية اني كنت متبهدل اوي وانا صغير يعني مش شوفت حنان من اي حدومصدقت اني لقيت حد بجد يحسسني اني موجود
وانا بجد بحبها اوي وحترم والدتها اوي ووالدها بردوا انا حاسس اني بقيت لوحدي في اوضة ضلمة مش فيها نور هي كانت النور الي جوايا لاي حاجة بعملها كنت بشتغل علشان ابقى حاجة كويسة علشان اقدر اتقدملها دلوقتي كل حاجة حاسس انها راحت ……………. مش عارف اعمل ايه واسف تاني مرة اني طولت عليكم بس بجد دي مجرد عناوين للمشكلة



اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

ارشيف انا والحياة

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا