سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts


سلام عليكم ورحمت اللة وبركاتة انا عندى مشكلة انا بعانى من ضعف الذاكرة وانا بنسى كتير اوى و انا حصلى موقف فى المدرسة انا كان عندى امتحان فى المدرسة وهو امتحان مهم وانا كنت امتحنتة و نسيت و رحت لى الاستاذ و اولتلة و ادانى امتحان احلة لكن الامتحان دة شوفتة قبل كدة وبعدين شاف اسمى فى الكشف الاسمى ولائى اسمى من الحاضرين واهنى جامد اوى و الامتحان دة مهم جدا وبعدين بكيت جامد من الحالة الى انا فيها و بعدين راوحت البيت و الت لى امى و بكيت و الامتحان دة كان عملى وانا بمتحن اليومين دول امتحانات اخر العام النضرى فانا خايف لحسن يئسر علية فى الحياة اليومية او فى الدراسة وانا لما بزاكر وبروح الامتحان واول ما اشوف ورقت الاسئلة بنسى كل حاجة وانا واللة بكون مزاكر كويس اوى وبعدين انا خايف من الموضوع دة اعمل اى فيريت اى حد عارف حل يطرح اجابتة وانا هشوهفها و انا مش عندى اع مشاكل عائلية خالص فيريت اى حد يرود علية درورى اوى واللة المستعان


اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

ارشيف انا والحياة

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا