سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts


السلام عليكم ورحمه الله وبركانه انا محتاجه انكلم معاكم يمكن حد يفهمني ويفهمني انا مالي وعايزه ايه وبعمل كده ليه اولا انا زوجة عندي 26سنه متزوجه من 5سنين وشهرين وام لولد وبنت وزوجي اكبر مني 6سنوات هحكي من البدايه انا دايما مبحسش بالنعمه اللي انا فيها وانا عندي 16سنه كنت مخطوبه لواحد غني جدا كان مسافر المانيا ومعاه فلوس واكبر مني 19سنه وكان عايزواحده صغيره لا لفتولا دارت وكان هيعيشني في مستوي كنت بحلم بيه بس محصلش نصيب بسبب انه مطلعش راجل واد كلمته غير الانفاق قبل كنب الكتاب بساعات فسبته وانا مقتنعه بكده ولما دخلت الجامعه اتعرفت على شاب وحبنا بعض وخطبني وكان بيحبني بجنونوغيره قاتله وظروفه مكنتش مريحاني وندمت علي خطيبي الاولاتي عشان فرق المستوي ومع مشاكله بسبب الغيره الكتيره وانه شكاك وعدم طموحه خخخلتني سيبته وتعبت بعدها جدا رغم اقتناعي بموقفيواتعرفت بزوجي نمحبنهوش بصراحه كان عادي رغم انه كان ميال ليا وعمل مواف كتير عشان احبه وكان بيتمناني لغايه ما اتجوزنا وبدات احبه وبدا ظهر عيوبه انه عكس خطيبي التاني نهائيا هملني مبيتكلمش معايا الكمبيوتر اهم مني ومن عياله بيتوتي مش غيور مبيحسسنييش باهميتي في حياته مش مشاركني الحياه حتي الولاد انا اللي بجري بيهم عند الدكاتره مع امي واخواني وهو ضيف شرف قليل الحيله بدات احن لخطيبي اللي كان بيحبني واحن لحبه واحتواءه ليا واهمامه بي كان محسسني اني ملكه زماني ومكنتش حاسه بالنعمه دي كرهت زوجي لكتر مشاكلنا واهماله ليا واهانه ليا وضربه في مشاكلنا سواء كان صغيره او كبيره ودخلت الشات عشان افك شويه واخد راي رجل في زوجي ويفهمني هو بيعمل كده ليه وبدات الغلطه وحبيته وبدانا نتكلم في التلفون كن بقلبي معاه طول اليوم ومبفكرش غيرفيه وطلب انه يابلني وابلته مرتين ولمني فيهم بس والحمدلله انها ج علي اد كده وفوقت واسغفرت وهو كمان وبقينا نقرب من الله رغم اني كنت هموت واطلق عشان اتزوجوا بس قال هو وولادك حراام نعمل كده فيهم المهم زوجي عرف اني كلمت حد علي النت بس ميعرفش حاجه تاني وضربني وكان هيطلقني وانا قلتله لا حراام عليك سامحني وكانت غلطه وكان كل همي اني مطلقش بفضيحه انا استحملت منه كتير ضرب واهانات وضرب لامي واخواتي البنات وولدي كان لسه متوفي بشهرين واستحملت مشاكل ماديه كيير والحمدلله ماجييش في الاخر اطلق بالشكل ده المهم وافق بشرط اني اكتب ورقه اتنازل عن حقوقي كلها مؤخر وقايمه وكل حاجه ووصل امانه ب300الف جنيه هيستعملها في حين اني طلبت حقوقي وافقت من كتر الضرب وخوفي من الفضيحه بصراحهالمهم قال هحاول اسمحك ومع الوقت لو ثبتي انكي اتغيرتي هدهالك ومش هئذيكي وقلتله ولو طلبت الطلاق قالي هسجنك انا عارفه اني غبيه اني كتبت كده بس وقت ضعفي مفكرش كويس المهم احساسي اني قاعده معاه ح التهديد مجنني ومخليني عصبيه رغم انه بيتغير معايا للاحسن ولسه يجبلي اللي انا عايزه وبيخرجني بس انا مش راضيه عن الوضع ده ودايما ببص علي عيوبه وبفكر في اللي انا اعرف عليه من الن خصوصا وانه كان مهدس بترول وانا كان نفسي اتجوز حد ليه طموح ومش عايشها وخلااص المهم اختلق مشكله وماما عندي لغايه ما قام ضربتي قدام ماما وقعد افكرها بمواقفه الزف اللي فاتت وماما زعلت منه انه محرمهاش ومكبرلهاش وضربني قدامها وعد يهددني قدامها بانه هيبهدلني وهيكسرني فماما خاف عليا وخدتني معاها وفي نينا اني مرجعش الا لما يجيب الورق اللي كتبته وهو دلؤي صعبان عليا وعماله افتكرله المواقف الحلوه وبس وعايزه ارجع وخايفه يسهر في اهلي زياده وخصوصا انه ضربني قدام ماما وهما اتنازلوا كتير عشان البيت مايتخربش بس هو مبقاش يحترم حد ولا بيخاف من حد بس بدا يحس اني بحبه اوي واني خايفه لا يبعد ويطلقني لو حد فهم ياريت يفهمني وينصحني بالله عليكم


اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

ارشيف انا والحياة

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا