سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts



  انا متزوجه من 4 سنوات حصل فيهم 3 اجهاضات بدون سبب وحصل حمل وكمل وولدت بنوته ولكن الحمد لله توفت بعد اسابيع من ولادتهاوكانت ولاده قيصريه وقالت الدكتوره لازم اخد حبوب منع حمل لمده سنه بسبب الولاده القيصريه وقد نفذت كلامها وبعد سنه ونصف حملت ولكن للاسف حصل اجهاض برده مع العلم بعمل عمليه اجهاض يعني مش بينزل لوحده ومن ساعتها لم يحدث حمل بقالي سنتين ونصف وفي الشهور الاخيره عملت عمليه منظار واكتشفت ان دكتوره الولاده سددت قناه فالوب وبقي هناك صعوبه في الحمل الطبيعي لكن الحقن المجهري ممكن فقرر جوزي الزواج وقال الزواج اضمن من ان ادفع فلوس في الحقن وفامي دفعت لي الفلوس وعملتها من شهر ولم تنجح ولكن لي اجنه مجمده وجوزي بيدور علي عروسه تانيه واتقدم لوحده ورفضت عشان انا معاه واهله مش عاوزني افضل معاه وانا احبه كثيرا وهو ايضا قال لي افضلي معايا في شقتك لوحدك ومحدش له عندك حاجه بس انا زعلت منه انه مش ساعدني واستخسر فيا حق الحقن وقرر الجواز افضل لانه يقول انه سنه كبر وهو عنده34س ونفسه يخلف عشان يلحق يربيه طب انا فين من ده كله انا اتبهدلت كتير ومفرحتش خالص وانا عشان بحبه مش قادره اتخيل انه يكون مع واحده تانيه وجوزي بيقولي لو كان ربنا كرمنا مكنتش هفكر في الزواج التاني وانا محتاره ومش قادره اقرر استني ولا انسحب افضل ع فكره انا مش وحشه وهو بيحبني وانا بحبه بس زعلت منه كل ما اقرر امشي احس بحزن جواه استني وكمان هو ولد وحيد وله اخوات كتيره قالوا اني معنديش دم عشان موافقه افضل معاه وهو يتجوز وكمان بلاء لهم طول العمر وانا متضايقه جدا من كلامهم وانا تعبانه حاسه ان محدش حاسس بيا وببهدلتي ا نا واهله مش بنتكلم طب لما تيجي واحده تانيه هنتعامل ازاي بقيت حاسه اني وحيده وكمان مش عاوزه اعيش طب لما يتجوز هحس بايه انا عارفه ان الكتوره دمرتني بس املي في ربنا اكبر انه هيرضيني في ناس بتصبر مع زوجتها وكل ما اقوله كده بيقولي اني انانيه ومش بحس بيه مش عارفه اعمل ايه مش عارفه اتحمل الوضع ده ولا لا لانه بيقولي قرري وياريت تفضلي معايا هو بيصلي وبيراعي ربنا فيا بس انا زعلانه منه وهو صعبان علياواهله عيروني بس الحمل وقالوا كل ده بسبب نيتي الوحشه وبلاخص لما بنتي توفت والله انا حزينه جدا لما احس انه هيبقي مع واحده تانيه مش عارفه الاستمرار معاه راحه ولا الانفصال افضل وهنساه وربنا يوفقه في حياته ولا حول ولا قوه الا بالله ياريت تساعدوني اعمل ايه


اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

1 التعليقات:

عندى مشكلة يقول...

سم الله الرحمن الرحيم
الحل هو الحد عن التوتر اللى انتى فية انتى متوترة جدا وخوفك من الامتحانات يجعلك فى حاله من عدم التركيز انصحك بشرب مشروبات مهدئه او اعشاب مهدئة وهونى عل نفسك الامور
وانصحك انك تتقربى من الله وتطلبى الاعانه
وعليكى بذكر الله واذكار الصباح والمساء وسترى عجبا

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا