سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts


انا شاب كنت مرتبط ببنت وبحبها جدا واهلى وقفو ضدى علشان كنت بعمل معاهم كل حاجه حلوه ما تستغربوش انا وقفت جنب اخواتى كتير جدا لكن الطمع والفلوس كل حاجه بالنسبه ليهم لدرجه ماكنوش عايزين يزوجونى البنت اللى بحبها علشان الفلوس لما اتزوج مش هيخدوه فلوس ووليه اخت اكبر منى زوجها توفى وربيت ابنها لحد اما كبر ووقفت جنبها لما اشترت بيت ووعدتنى بشقه وخلفت وعدها علشان الفلوس رغم ان انا كنت هديها حقها للمره الثانيه لانى شاركت معها بنسبه قليله من المال لكن الله يسمحها خلتنى اسيب البنت اللى بحبها علشان الشقه سبتها لمده 5سنوات ورجعتلها بعد ما اخواتى الكبار ادخلم فى الموضوع وصلحونى على اختى لكن اختى بتغير من مراتى جدا وصحيح مافيش حد بيحب حد احسن منه ليه مش عارف حتى اخويا اللى وقفت جنبه مش عايز منى الا الفلوس وبس ومراتى نصحتنى ان الفلوس احنا اولا بيها لكن ما سمعتش كلمها وقالتلى هيجى اليوم اللى هيبعوك فيه واليوم جه فعلا وكنت جايب لامى حلق فى يوم من الايام لكن امى اديته لاختى رغم انها مبسوطه وعندها بيت وطلبت الحلق علشان ظروفى لكن منعت وضحكت على امى وخذوها عندهم علشان ما اشوفهاش لانى اتخنقت معاهم علشان ليه اخ محامى الله يسامحه المفروض كان يصلح بينا لكن اختى اتكلمت على مراتى مع مراته واخويا قالها مراتى اضيقت جدا وقالتله على كل حاجه اختى قالتها عليه كلهم غلطه مراتى رغم ظروفى الوحشه ما حدش منهم ساعدنى لكن مراتى وقفت جنبى وباعت الدهب بتعها ربنا يخليها ليه يقوم اخويا عامل ايه المحامى المحترم قالى ان اخواتى ماكنوش عايزين يجوزونى لمراتى قلتله ليه قالولى علشان كانوا عايزين يخدوه منك فلوس علطول لاخر يوم فى عمرى قام اخويا المحامى راح لاختى وبيتصل بيه من عندهم ويقولى مافيش اخبار جديده علشان يوقعنى تانى وانا اتخاصمت معاهم كلهم كنت فاكر اخويا ده هيقف جنبى لكن راح واتصل بيه وفتح سبيكر وقلتله مش انت اللى قولتلى كده وبعنى ذيهم


اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

ارشيف انا والحياة

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا