سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts


انا بنت عمرى 20سنه ونص ليا اختين من عمر وانا كنت ف تالته اعدادى كنت ديما بقف مع ماما واتعلم منها شغل البيت اتعلمت كل حاجه الاكل كله وتنظيف الشقه يعنى اصبحت ست بيت وانا عندى 14سنه شلت مسئوليه مش قدها لحد ما بقيت ف 3جامعه امى بقت تقول كل حاجه اعملى انتى اشتغلى انتى واما اجى اقولها خلى اخواتى يعملوا تقولى لا انتى الى تعملى ولو قولتلها اشمعنا تقولى انتى بتبوصى لخواتك اقولها زى ماهما ولادك انا بنتك تقولى لا انتى مش بنتى انا بكرهك ولو شدينا مع بعض شويه تقولى انا مخلفتش غير بنتين بس وتقعد تكرهم ف اخواتى وهما والله مش بيشيلوا طبق من مكانهم انا شايله مسئوليه 8 افراد وانا عندى 14سنه بس بجد انا مبقتش قادره استحمل لدرجه ببقى تعبانه وبموت من شده التعب امى تحكم عليا انى اقوم امسح العماره كلها لدرجه ان ف يوم صابح عليا امتحان ومذكرتش حكمت عليا امسح العماره قولتلها طب خلى اختى تمسح السلم تقولى اختك بتذاكر مع العلم ان اختى كان وراها امتحان بعد اسبوع ديما احط جوايا واعيط ديما تحسسنى انى اقل واحده فيهم لو بناكل تدى اخواتى ف بوقهم وانا لا تقولى اما تتجوزى مش عاوزه اشوف وشك تانى ولا تدخلى البيت ده تانى اخواتى بيحبوا يقعدوا معايا ويتكلموا معايا وهى اول مابتشفهم قاعدين معايا بتتغاظ وتقومهم وتقعد تدعى عليا ليل ونهار وتقولى احنا جايبينك هنا خدامه وبس وانا بحط جوايا واسكت ديما تدعى عليا بالسرطان وان ربنا مايرزقنيش باطفال اما اتجوز وتدعى عليا بان جوزى يخونى ويعرف واحده عليا انا كتير فكرت انى اسبلها البيت وامشى بس برجع واقول هروح فين واجى منين حتى قرايبى كل واحد ف حاله بيحب نفسه وبس حتى اخواتى بيعرفونى ويحبونى اما يحتاجوا منى حاجه وبس حتى ابويا ديما يدعى عليا بالشلل لدرجه انى فكرت انى مش بنتهم بجد بس الشبه كبير اوووى انا استحملت كتير ومش قادره استحمل تانى وانا مرتبطه بشاب اكبر منى بسنه فيه كل حاجه حلوه بس عيبه مش بيعرف يعبر عن احساسه لبنت بيعاملنى كانى ولد صحابه عشان هو بس اول مره يتعامل مع بنت هو بيحبنى وانا بحبه اكتر نفسى الاقى حد بيحبنى اكتر منا بحبه نفسى حد يشلنى جوا عنيه نفسى استريح حتى الحاجه الوحيده الى اختارتها بمزاجى تعبانى وديما مبكيانى معلش انا والله قصرت ف التفاصيل عشان ف حاجات اكتر من كده بكتير بس بجد انا تعبت ونفسى الاقى حل بجد يريحنى


اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

ارشيف انا والحياة

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا