سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts



السلام عليكم اولا انا مشكلتى غريبة شوية او انا ال مستغرباها انا عندى 21 سنة وحاسة انى نحس بجد وكنت بحب جارى ايام المراهقة وفضلت معاة 4 سنين وسافر قالى انو هيكون نفسو ويرجع ليا بس لما سافر كنت ابديت اكبر حسيت انة كان حب المراهقة مرضتش اظلمو بردو وفضلت معاة بس هو كان لسة بيعاملنى كأنى لسة طفلة ومش كبرت يعنى مكنتش بحس بقيمتى معاة او كأنى بنت المهم حصل مشاكل وسبتو بس مكنتش مجروحة ولا ندمانة بعدها بفترة عرفت واحد زميلى فى الكلية وحبينا بعض جدا ولما اتخرجنا كنا هنتخطب بس حصل مشاكل جامدة اوى بين اهلنا والموضوع باز وسبنا بعض بس دة الانسان الوحيد ال حبيتو بجد وقولت هشغل عقلى شوية وهسيبو لان الموضوع بايز بايز وهريح دماغى واى عريس يتقدم ليا هوافق علية وخلاص بدال اهلى هيوافقو علية واهو هيبقى اى عريس والسلام بدال الدنيا استكرت عليا حبيبى كلو هيبقى شبة بعضو وفى وقت جرحى دة رجع حبيبى الاولانى او ال كنت فاكرة نفسى انى بحبو وعرض عليا الزواج وانو يتقدملى ومش عارف ينسانى وكدة وكان بيضغط عليا جدا وافقت بحجة انى عاوزة انسى حبيبى وخلاص وبحجة انى كنت المفروض انى بحبو زمان هينسينى وكنت موجوعة اوى انى هتخطب لحد غير حبيبى دة ولما وافقت الدنيا خربت تانى وحصلو مشاكل وسافر وبصراحة انا مصدقت ان الموضوع باز ومش كمل وحمدت ربنا وبعدها حبيبى رجعلى وحاولنا تانى مع اهلنا وبردو الموضوع باز انا بجد كنت هتجنن قولت هسمع كلام الكبار وهشغل عقلى ولما يتقدم ليا حد هوافق علية وخلاص بس لما كان كل لما يتقدملى حد اقول انا هوافق وخلاص وهشوفو يمكن يكون نصيبى وكل لما الموضوع يجيى وحد يجيى يتقدملى تحصل مصيبة اقربها عريس اخوة قتل نفسو والتانى خلتو توفت والتالت ابن صاحب بابا بعد ماكان هيجى بعد مرة واحدة وراح خطب انا مش فاهمة فى اية ولية بيحصلى كدة والانسان الوحيد ال حبيتو كل لما نجى نتخطب تحصل مصايب وكل شوية نبعد ونرجع تانى وكل لما نرجع ونحاول مع اهلنا بيبقوا خلاص هيوافقو وكام يوم والموضوع يكمل تحصل مصيبة تانى وتالت والموضوع يخلص مع انى مش بتمنى حد غيرو ولما حد يتقدملى بقول يكمن خير هوافق وخلاص حاسة انى نحس بجد وا المفروض يكتب فى بطاقتى بعد اسمى نحس بجد مع انى الحمد لله جميلة وبيتقدملى كتير بس معرفش فى اية ممكن حد يقولى دة اسمو اية لانى زهقت وقررت انى هعيش على ذكرى حبيب عمرى دة ومش هتجوز ولما تتحل المشاكل وهو يعتمد على نفسو ويبعد عن اهلو وانا ابقى وحيدة لان مامتى متوفية واخوية الوحيد خلاص هيتجوز ومش فاضلى غير بابا ربنا يخلوهولى ولما ابقى وحيدة هبقى اتجوزو ولا اعمل اية بالضبط حد يقولى ممكن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ودة ا نا نحس فعلا ولا دة اية بالضبط لان عقلى هيروح منى بجد



اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

ارشيف انا والحياة

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا