سبحان الله وبحمــــــــــــده سبحان الله العظــــــــيم
لو عندك مشكلة اتركها فى قسم المشكلات وسنعرضها ومعها الحل

الأكثر مشاهدة

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة

إحصائية المدونة

translation

free counters

Disqus for halalmashakel

إحصائيات

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

Ads 468x60px

المتابعون

Featured Posts


انا فتاة ابلغ من العمر 25 سنة تزوجت منذ 3سنوات من شاب اقل ما اقوله عنه انى لم اعرف الكره الا لما عرفته فانى الان اكرهه هو واهله بشدة .تزوجته زواج تقليدى وبصراحة مكانش فارق معايا هذا النوع من الزواج المهم انه يكون عريس مناسب وارتاحله واكيد بعد كده هاحبه وتزوجنا وابتدت المشاكل من اول يوم وصمم اهله على اخذى الدكتورة من تانى يوم وقامت الدكتوربفض غشاء البكارة بدون بنج امامه هو ووالدته وخالته ووالدتى التى حزنت على كثيرا ولكم ان تتخيلوا حجم الامى فى تلك اليلة سواء النفسية اوالعضوية المهم مر اول 3شهور من زواجنا دون حدوث حمل فصمم على اخذى للدكتورة التى تعجبت كثيرا من ذلك الاستعجال وقامت باعطاءى المنشطات لما رات فى عين زوجى من استعجال مع العلم انى كنت سليمة جدا وهو ايضا لكن برضه ربنا مااردش وذهبت الى العديد من الدكاترة الذين قامو باعطائى العديد من الهرمونات والمنشطات ولكن دون جدوى كما اننى قمت بعمل اشعة تبويض واشعة الصبغة التى كانت فى غاية الالم وكانت النتائج تؤكد انى سليمة جدا والله العظيم كنت بعامله هو واهله احسن معاملة وهم انفسهم يشهدون على ذلك وكان هو يعاملنى واهلى بجفاء شديد المهم انه بعد مرور عام اتفق هو ووالديه واخواته واعمامه وعماته وخالاته على انه يقرفنى فى عيشتى حتى اقوم انا بطلب الطلاق ومن ثم اتنازل عن كل شىء وبالتالى ميغرموش حاجه فى الجوازه الجديدة وفعلا حطوا عينهم على صاحبة لى وبدؤا فى التدبير ويشاء القدر ان احمل فى ذاك الوقت وفرحت انا المخدوعه كثيرا ولكنى اجهضت بعد3شهور وقد كان توقع الاطباء هذا الاجهاض وهثناء هذا الاجهاض رمانى عند والدى ولم يسال عنى وفعلا انفصلنا وخطب هذه الصاحبة انا حاسة انى ظلمت نفسى كتير واتخدعت من كل اللى حواليا مع العلم انى مصلية وبخاف الله جدا لكن يراودنى داءما فكرة الانتقام منهم جميعا اناكنت بعاملهم احسن معامله وحماى وحماتى كنت بعاملهم زى بابا وماما بجد والله مش كلام وربى اللى يعلم واخواته البنات كنت اعتبرهم اخوة لى كل الى سمع بقصتى ميصدقش ويحزنوا على كثيرا لانهم عارفين انى مستحقش كده وبحس بنظرات الشفقة فى عيونهم منالعذاب وحجم الام اللى شوفته كلهم بيقولوا كويس انى مخلفتش منه بجد انا معقدة من الرجال والزواج واهلى بيضغطوا عليا ويقولولى مش كل الناس وحشة قولوليلى اعمل ايه علشان انساهم وانسى فكرة الانتقام منهم مع العلم انه مر اكثر من عام


اذا اعجبتك هذه التدوينة فلا تنسى ان تشاركها وتساعدنا على نشر المدونة ، كما يسعدنا ان تنضم الى قائمة المشاركين في سما بلوجر من خلال (نشرات rss)

0 التعليقات:

إرسال تعليق

11111

جديد الموقع

Search

القران الكريم

اخر التعليقات

ارشيف انا والحياة

سجل الزوار

سجل الزوار

زوارنا